Jumaat, 16 November 2012

Hadiah Misteri...

Jumaat lepas balik dari keje, jiran sebelah rumah panggil wife aku dan bagi satu bungkusan courier service. Tengok-tengok bungkusan tu dituju kat aku:



Bukak2 tengok ada surat dari CIMB & si Octo kat dalam.... dalam surat tu dia ucap terima kasih kat aku sebab participate dalam Ultimate CIMB Pass Football Campaign & jadi salah seorang pemenang harian!! Kami anak beranak pelik & terkejut gak sebab seingat aku, takda lak aku joint ke, klik ke memana kempen pasal bola kat CIMB tu. Dah la tak minat bola. Bukak CIMBclicks pun jarang2 sebab internet slow.. Kot2 korang yang ada akaun CIMB yang dapat mende yang macam yang aku boleh la tolong explain kat aku ye... Hmmmmm... tapi takpa jugak, anak pompuan aku la seronok dapat mainan baru...hehehe.. TQ CIMB

Tiada ulasan: